دانلود آهنگ جديد شهاب رمضان بنام يه صدا
 
خرید عینک آفتابی جنیفر
خرید عینک آفتابی جنیفر | خرید عینک آفتابی ریبن کت|فروشگاه خرید اینترنتی عینک آفتابی خلبانی شیشه جیوه ای

دانلود آهنگ جديد شهاب رمضان بنام يه صدا

دانلود آهنگ يه صدا,دانلود آهنگ يه صدا با لينک مستقيم,دانلود آهنگ يه صدا از شهاب رمضان,دانلود آهنگ هاي جديد شهاب رمضان,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ هاي جديد,دانلود آهنگ غمگين,دانلود آهنگ يه صدا با صداي شهاب رمضان,دانلود آهنگ چيزي نگفتم اما شنيدي صداي من يه بغض که تو سينه دارم,دانلود آهنگ چيزي نمي خوام من توي دنيا به غير تو از هيچکسي خواهش نکردم,دانلود آهنگ يادت مي افتم تو نا اميدي مثل هميشه خودت خدا موندي کنارم,دانلود آهنگ يه صدا تو خودم هنوز من و سمت تو مي کشه

دانلود آهنگ جديد شهاب رمضان بنام يه صدا

دانلود آهنگ جديد شهاب رمضان بنام يه صدا با لينک مستقيم

Download New Music Shahab Ramezan – Ye Seda

ترانه : مرجان محمدي , آهنگ ، تنظيم ، ميکس و مسترينگ : پويان اعتصامي

براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

دانلود آهنگ جديد يه صدا از شهاب رمضان با دو کيفيت 128 و 320

متن آهنگ جديد شهاب رمضان بنام يه صدا :

چيزي نگفتم اما شنيدي صداي من يه بغض که تو سينه دارم

يادت مي افتم تو نا اميدي مثل هميشه خودت خدا موندي کنارم

چيزي نمي خوام من توي دنيا به غير تو از هيچکسي خواهش نکردم

مثل هميشم آروم نميشم دور از تو من احساس آرامش نکردم

يه صدا تو خودم هنوز من و سمت تو مي کشه

دانلود آهنگ جديد شهاب رمضان

کاش کنارم هميشه بموني

دانلود آهنگ جديد شهاب رمضان بنام يه صدا

ميون ما يه حس که بالاتر از پرستش

عاشقم من نميشه ندوني

خــــــــــــــــــدا

خــــــــــــــــــدا

چشمام و بستم رو هر چي هستم

من جونمم ميدم از عشقت دست برندارم

ميون اشکام وقتي که تنهام چيزي به جز لبخند تو باور ندارم

يه صدا تو خودم هنوز من و سمت تو مي کشه

دانلود آهنگ جديد شهاب رمضان بنام يه صدا

کاش کنارم هميشه بموني

ميون ما يه حس که بالاتر از پرستش

عاشقم من نميشه ندوني

يه صدا تو خودم هنوز من و سمت تو مي کشه

کاش کنارم هميشه بموني

ميون ما يه حس که بالاتر از پرستش

عاشقم من نميشه ندوني

دانلود آهنگ جديد شهاب رمضان بنام يه صدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


خرید عینک آفتابی جنیفر | خرید عینک آفتابی ریبن کت|فروشگاه خرید اینترنتی عینک آفتابی خلبانی شیشه جیوه ای
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: